Karpuza elektirik verilirse

Daha önceleri ilginç saplantıları duyar işitirdim yada ilginç hobiler falan. Lakin bu muhabbet beni bayağı açtı. Hatta açtıktan sora acaba şiddete meyillimiyim falan diye oha moha da oldum ama yandaşlarımı internette görünce rahatladım tek değilmişim. Mesela benim elektirikle ilk buluşmam öğlen saatleri gece lambasının nasıl yandığını merak edip elimi içine sokmam ile olmuştu. Daha sora da patladı gitti tabi. Neyse konumuz bu değil. Pardon bu. Geçen günlerde buna benzer videolara rasladım. Biraz araştırdım falan... Sonuç olarak bulduğum şeyler ise tüyler ürperticiydi...

Şaka!! Tüyler ürperden bişe yoktu. Ama Bulduğu herşeye elektirik veren ve bunu kameraya çeken bir kitleyle karşılaştım. Bu da onlardan birisi... Artık karpuz ile gemi yapmak sepet yapmak gibi şeylerin yanında elektirik ile patlatmak da ekleniyor.  ilginç bir muhabbet buyrun izleyin.




 İşte karpuzun son anları...

karpuza elektirik bağlamak
 Adım adım sone yaklaşan karpuz. Ahhh bir dili olsada konuşsa anlatsa bize aklından geçenleri...
karpuz patlatmadan öncesi
 Ve karpuzun kaderiyle başbaşa bırakıldığı an.... Tarlada geçen güzel günlerin ardından, hayatının film gibi gözlerinin önünden geçmesi falan filan... Daha fazlasını yayınlamaya ellerim varmadı arkadaşlar... :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder