Vahşi Kurt ve koyun sürüsüne yaptıkları


 Evet sevgili okurlar, halen daha aramızda kurtlarla köpekleri kıyaslamaya çalışanlar varsa vazgeçsin. Videodaki mübarek kurt değil canavar yahu ortalığı fena dağıtmış. Eğer burayı bu hale getiren bir kurt ise vay haline adamların.

Buz Devri 4 Kıtalar Ayrılıyor

Öncelikle film süperdi. Yani en azından ben filmden beklediğimi aldım özellikle kaptanın şarkısı bölümü türkçe dublajla müthiş olmuş. Aslında filmi ingilizce altyazıyla izliycektim fakat gündüz seanslarında hiç altyazılı gösterim yoktu. En erken seans saat 9daydı falan... Salon çoluk çocuk doluydu... Kesin filmin ortasında biri zırlamaya başlıycak dedim. Haklıda çıktım zaten...

Köpek büyüklüğündeki fareler

Şimdiye kadar bu durumdan haberdar olmayanlar varsa artık vakti gelmiştir olabilirsiniz. Yani farelerde büyüyor ve bulu çağında boy atabiliyor. Hatta bir abimin bana anlatmasına göre zamanında tabakanelerin olduğu sokaklarda okadar büyürlermiş ki artık insanlardan kaçmaye gerek duymazlarmış. Saklanmalarıysa zaten olası bile değilmiş.

Karınca yuvasına Çimento dökülürse ne olur?

 Sevgili okurlar öncelikle çok günah olur. Şahsen ben videoyu izlerken öncelikle ilk bunu düşündüm. Cidden olur heralde. Şahsen ben kıyamam. Yazık yahu okadar hayvanna.(KARINCANIN BÖCEK OLDUĞUNU BİLİYORUM) yani öle olduğunu hatırlıyorum. Ortaokuldan.

Bursa Kent Meydanı Avşar Sineması 7. Salon

Avşar sinemasındaki yedinci salona girmeyin benden demesi. Televizyon izleyin daha iyi. Geçen gün gitmiştim. Aslında aklımda film izlemek falan yoktu ama birden oluverdi. Biraz vakit öldüreyim dedim bende gittim. Fakat bir sorun vardı, malumunuz üzere gösterimdeki bütün filmleri zaten izlemiştim ve bende en çok sevdiğimi bir daha izliycektim. İzlediğim filmin adını söylemiycem, daha doğrusu izleyemediğim filmi,... Neyse mısır aldım, kola falan,... akabinde filmin başlamasına 15 dakika vardı... beklemeye başladım biraz sora 7. salona doru yola koyuldum.

Angry Birds’ün Boğaz Sefası



Meşhur kızgın kuşlar bu kez İstanbul’da! Asya’dan 9 metrelik devasa bir sapanla fırlatılan kuşlar, Avrupa’da üzerinde aynı oyundaki gibi domuzcukların bulunduğu dev platformu onlarca denemenin sonunda vurmuşlar.

Video, her gün bir iPad 2 ve yanında birçok ödül kazandıran ve Cheetos için özel olarak hazırlanan Angry Birds oyunu için hazırlanmış.

Kel turiziminde bir numarayız



Evet sevgili okurlar yanlış duymadınız kel turiziminde bir numarayız az önce izlediğim şeyden duyduğuma göre dünya üzerinden her yıl bir milyon kişi türkiyeye saç ektirmeye geliyormuş. Asıl neden fiyatların uygun olması sanılsada malumunuz ülkemiz kel açısından oldukça bereketli bir ülke. Elini sallasan kele deyiyor. Eee malum kel bol oluncada saçı ekende bol oluyor. dolayısıyla rekabet falan derken fiyat düşüyor...

Sigarayla savaş dur durak bilmiyor

Şahsen ben sigara kullanıyorum. Halimden memnunum ayrıca. Sigarasız bir hayat düşünemiyorum bide falan filan... sağlık falan şu anda pek umrumda değil ... Haa bir kaç dez avantajı da yok değil mesela içmeyenlere kokusu kötü gelebiliyor. Neyse zaten konumuz bu değil. az önce okuduğum habere göre devletimiz sağolsun yasak kapsamlarını iyice genişletiyor. artık nargilede de sağlığa zararlıdır yazacakmış. He bide yerlere izmarit neyin atanlara para cezası kesilecekmiş. Nasıl kesicekler bilmiyorum ama... Eğer bu durumu cidden denetlerlerse uzun bir süre elektiriğe zam gelmez gibime geliyor.

Saç dökülmesine Statham filmleri

Öncelikle Statham derken deyinmek istediğim bitkisel bir tedavi değil. Yada kozmetik bir ilaç ta değil.bir peruk. Şaka tebiki. Statham dünyada ünlü bir aksiyon oyuncusunun soyadı. Yani bildiğimiz aktör. Hemde kel. Hemide karizma falan... Yani jason statham. Hani şu taşıyıcı filminde, koruyucu filminde blits de falan oynayan. Evet bu adam kel ve yapacak bir şey yok. Kellikten kastım yani saçları dökülme evresini artık çoktan tamamlamış ve kelliğinin son evrelerinde. Tamam işte artık dökülmüyor diyenleriniz olabilir. Dökülenler ne yapsın peki? Cevap gayet açık durmasını sabırla bekleyebiliriz mesela.

Pamuk prenses ve avcı filmi

Taze vampir adayı bella kızımızın saflığına dair son prçaları gözterdiği film ve ona eşlik eden göklerin hakimi thor. Yada zeus işte her neyse. Film güzel yada güzele yakın. izlenebilir bir film.

Alacakaranlık son film ikinci fragman


Son filmin fragmanı çıktı çıkalı masum kızımız bella bir cadolozlaşmış sormayın. ağaçlardan falan atlar olmuş artık. Yani burdan çıkaracağımız konu bekarlık sultanlıktır. Edward arkadaşımızda sonra dan pişman oluyor tabi ama napsın garibim. Bella kancayı takmış bi kere. Bi de çocuk patlatıp iyice ipleri eline almış. Ondan sora Edward uraşsın dursun bellanın kanlılarıyla. Şaka maka bu kız iyice yürüdü gitti geçen de bir pamuk prenses ve avcı muhabbetiyle olaya noktayı koydu. Masum kızım ayağına yatıyor ama son filmde tırnaklarını geçirince her kez görecek halini. Hele o kötü kalpli kraliçeye yaptıkları yok mu... Şahsen ben hiç tasrif etmedim. Sen bacağını kırıp şatond oturma zavallı kadın bişe diyince de üvey annem beni kesecek diye kötü ormana kaç...

 Garibim voltiri bufotoraftn sora yolunu değiştirmeye başladı bellayı görünce. deliyle deli olunmaz hesabı...

Demet akalın rota feat. Erdem Kınay


Modu yakalatan şarkılardan biri. Yada yakaladıysanız devam ettiren bişey. Ama öle son ses falan gezerken ederken dinlenecek bişey değil. Ne biliyim ben arabada giderken neyin son ses bunu dinlemem mesela öle bir şarkı değil yada ben öle sanmıyorum. Ama güzel olmuş. Klip de güzel. böle Egzantrikimsi bişey olmuş. böle puf diye parlayan şarkılardan iyi anlıyor bu kadın. Yani dinlenebilir ama abartmamak lazım. Ayıkken de pek dinlenecek bişey değil. insanın morelini de yerine getirmez. Sözleri de öle pek iyi değil. Ama sesi sona getirince iyi gitiyo. din dini din din :D... klip cidden iyi

 He sunu da söylemeden geçemicem demet akalın'ın yeni saç stilinde hafif müzeyyen senar rüzgarı var... Hani bi 15 sene sora çekseydi bu klibi aynı müzeyyen senar abla gibin olurdu...